2010. február 13., szombat

Köszöntő és blogajánló

Négy új olvasóva gyarapodott a héten az idelátogatók köre, őket szeretném köszönteni és a blogjukat a figyelmetekbe ajánlani.  Viktória Straub,  Éva Csonka  ( Csé,  blogja a Magvetéstől virágzásig), aki erkélyen kertészkedik, InLandir, csatlakozott hozzánk, akinek profi kertesblogja - Konyhakert természetesen nagyon kellemes és hasznos olvasmány. Mammka kuckójában pedig biztosa sokan jártak már.  Sok szeretettel köszöntünk Benneteket nálunk.  Remélem, tudok egy kis jókedvet csempészni az oldalraegy tavaszt idéző nárciszcsoporttal.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Ági!

    Köszönöm a nárcisz csokrot. Szívesen elfogadom, nagyon szeretem. Sajnos én idén elszúrtam a ládában, de jó tanuló lecke volt és remélem jövőre már nekem is kinyílik.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csé, ne haragudj, csak most vettem észre, hogy le is blogolsz. Látom, Te már előbbre tartasz a virágokkal, mint mi. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hédi!

    Az árvácskáim októberben keltek ki. A lépcsőházban teletettem őket és most, hogy ekkorára nőttek, külön ültettem. Remélem, legalább egy kivirágzik közülük.

    Sajnos a magok, amiket a héten vetettem, még nem mocorognak. Remélem kikelnek, csak több idő kell, mint a bohócvirágnak. Majd a blogban úgyis leírom, hogy mi történt.

    Köszönöm a gratulációt. Jól esett, főleg egy ilyen zöldfülűnek, mint én. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Hédi!

    Ezek a szép nárciszok tényleg a tavaszt idézik. Számomra a tavasz színe a sárga. :)
    Köszönöm, hogy ajánljátok a blogomat.
    Üdv InLandir.

    VálaszTörlés